“(Izgubljeno) vrijeme je (izgubljeni) novac !”
Održivost poslovanja ovisi najviše o povećanju broja kupaca i pozicioniranju na tržištu. Tehnička znanja, oprema i izvođenje moraju biti podređeni funkciji povećanja prodaje. O tome odluku mora donijeti poduzetnik / lider ili CEO. Kako funkcionira uspješan lider: pametno ulaže novac da uštedi vrijeme – jedini resurs koji se ne da nadoknaditi u poslu i svakodnevnom životu. Slično kao i ugled ili povjerenje kupca. Novac se uvijek može ponovno zaraditi. Vrijeme je potrošeno i rezultati će pokazati kako i na koji način. Loši lideri i poduzetnici štede novac trošeći svoje vrijeme krivim potezima i zaključcima.
Strategija uspješne prodaje koju provodimo počinje analizom povezanosti s tržištem i kupcima. Temelji se na provjerenim iskustvima svjetskih brandova, a brojčani rezultati koji će uslijediti jedina su prava ocjena. Ponašanje kupaca i njihove navike su se promijenile posljednjih godina te se tako i strategija prodaje stalno mora mijenjati i prilagođavati tržištu.
Stoga ne gubite uzalud vrijeme, angažirajte agenciju ili osobu koja ima višegodišnje iskustvo i može u akciju krenuti odmah, od dana prvog, radeći najbolju moguću promotivnu kampanju Vaših proizvoda i usluga (ne trošeći uzalud Vaše dragocjeno vrijeme) !!!
Certifikati i vještine:
Google – Osnove digitalnog marketinga
Google Analytics Academy – Google Analytics for Beginners
Google Analytics Academy – Advanced Google Analytics
Google Analytics Academy – Ecommerce Analytics: From Data to Decisions
Preporučena literatura – ukupno 2.011 stranica:
If My Product’s So Great How Come I Can’t Sell It – 343 stranice
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable – 160 stranica
Rich Dad Poor Dad: What the Rich Teach Their Kids About Money That the Poor and Middle Class Do Not – 212 stranica
The 1-Page Marketing Plan – 224 stranice
Way of the Wolf: Straight Line Selling – Master the Art of Persuasion, Influence, and Success – 256 stranica
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant – 320 stranica
High-Profit Prospecting: Powerful Strategies to Find the Best Leads and Drive Breakthrough Sales Results – 224 stranice
High-Profit Selling: Win the Sale Without Compromising on Price – 272 stranice