Neophodni uvjet održivog poslovanja

Nemali broj poslovnih subjekata na tržištu ustrojeno je po hijerarhiji (od vrha naniže): UPRAVA – IZVOĐENJE – PRODAJA (MARKETING). Uprava odlučuje o svemu pa tako i kako će djelovati služba prodaje i hoće li se (počesto i “kako”) provoditi marketinške aktivnosti ili neće. Iz iskustva i praktičnih dokazanih situacija, ovako posloženo poslovanje ne može donijeti održivost na tržištu. Jednostavno rečeno, kako netko tko nije vješt u prodaji i marketingu može donijeti dobru odluku o smjeru razvoja tvrtke i nastupa na tržištu ? Stoga bi održiva organizacija trebala izgledati od vrha naniže: PRODAJA (MARKETING) – UPRAVA – IZVOĐENJE, te bi se sve aktivnosti uprave i izvođača uskladile na poslovno logičan i održiv način.

Najbolji primjer za to je povratak Stevea Jobsa 1997. godine u Apple koji se našao pred bankrotom i nestajanjem s tržišta. Steve Jobs je u stilu najboljeg prodajno-marketinškog gurua osmislio i lansirao iPod, iPhone, iPad, iTunes, … uprava i izvođenje su se potpuno uskladili prema zahtjevima Jobsa, a sve ostalo je povijest ! VIDEO:

Steve Jobs: How a Dreamer Changed the World

Služba prodaje i marketinga ne mora biti dio tvrtke; može se angažirati vanjski suradnik koji od dana prvog provodi sve potrebne akcije u svrhu povećanja prodaje i profita. Uz to, mora imati iskustvo s upravama i njihovim slabim točkama koje su ujedno i najveće blokade u poslovnom procesu.

Komentari su isključeni.

Pogoni WordPress.com.

Gore ↑