SEO strategija za prvu stranicu na Google

Izvor: Google (pojam pretrage “seo meaning”)
SEO noun – short for search engine optimization
“digital is now the company’s main marketing channel with the majority of investment going on SEO”

 

Ukratko, SEO (Search Engine Optimization) bi mogli nazvati skupom stotinjak radnji i postupaka koje su međusobno povezani u svrhu pronalaska naše internet stranice, rangiranje u odnosu na sve druge i pozicioniranje na npr. Google tražilici. Pri tom je prva stranica bolja za nas od druge, druga od treće itd.

Strategija kojom će se provesti SEO postupci imat će odlične ili loše rezultate, ovisno o tome tko je provodi (iskustvo, reference) i vremenskom razdoblju (SEO je proces a ne jednokratna aktivnost).

Cilj je osim što želimo biti među prvima na prvoj stranici Google imati prilagođen sadržaj današnjem tržištu i navikama kupaca. Tu slijedi CRM (Customer Relationship Management) – u prijevodu “Upravljanje odnosima s kupcima”, to jest kako komuniciramo s kupcima i koliko smo u tome vješti određuje koliko ćemo biti uspješni u prodaji.

Pristup SEO aktivnostima i CRM vođenju komunikacije zajedno poboljšava ili uništava prodajne rezultate. Može se reći kao što u množenju dva faktora, prodajna suma ima direktnu uzročno-posljedičnu vezu (SEO x CRM = EUR). Ako je jedan od faktora slab ili ne postoji (nula), ukupni skor će biti slabiji ili ga neće uopće biti.

Jasno je da se u pokušaju “uštede” mnogi zapravo preračunaju, pa nakon jedne ili dvije godine nemaju prodajne rezultate dovoljne za održivo poslovanje (jer im je jedan ili oba faktora jednadžbe SEO x CRM slab ili ne postoji). Sve i kad je jedan od njih izvrstan, onaj drugi ako je slab, može pokvariti konačni rezultat ili ga potpuno onemogućiti.

Ako strategiju provodi osoba koja od starta zna kako je efikasno provesti, onda su rezultati vidljivi i konkretni, a troškove kampanje “plaćaju” novi kupci i tržište, te se “ušteda” novca u slučaju pogrešnog ili slabog vođenja marketing kampanje plaća izgubljenim vremenom koje se ne može nadoknaditi.

“Uspješni troše novac na štednju vremena; oni drugi štede novac gubeći vrijeme !”

Komentari su isključeni.

Pogoni WordPress.com.

Gore ↑